بیوگرافی نیما تارخ پسر امین تاخ | نیما تارخ بازیگر من یک مستاجرم نیما تارخ :: جدیدترین اخبار روز

بیوگرافی نیما تارخ پسر امین تاخ | نیما تارخ بازیگر من یک مستاجرم نیما تارخ

بیوگرافی نیما تارخ بازیگر من یک مستاجرم | نیما تارخ پسر امین تاخ

بیوگرافی و عکس نیما تارخ پس امین تارخ و بازیگر سریال من یک مستاجرم 

بیوگرافی نیما تارخ بازیگر من یک مستاجرم | نیما تارخ پسر امین تاخ

بیوگرافی نیما تارخ

نیما تارخ بازیگر نقش سهراب در سریال من یک مستاجرم است. وی بازیگر و البته کارگردان سینما و تلویزیون است. نیما تارخ پسر امین تاریخ بازیگر با سابقه ایران است. نیما تارخ بعد از بازی در سریال من یک مستاجرم در هیچ نقش حاضر نشده و بیشتر کارگردانی تئاتر مشغول است.

سربال من یک مستاجرم

این سریال تلویزیونی به کارگردانی پریسا بخت‌آور و با بازی امیر جعفری , کتایون امیرابراهیمی و نیما تارخ از شبکه سوم سیما در 26 قسمت پخش شد.

داستان این سریال یک پیرزن به نام زمانه خانم با بازی کتایون امیرابراهیمی است که دارای یک ساختمان پنج واحده درتهران است و از خارج برمی گرددو در فرودگاه با پسری به نام مسعود آشنا شده و مسعود او را تا خانه اش می رساند مباشر زمانه خانم خانه را اجاره داده است.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By