کدام مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟ :: جدیدترین اخبار روز

کدام مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟

کدام مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟ , ابتکار بیمه اتکایی

ابتکار بیمه اتکایی باعث ریسک های عام قابل بیمه می شود

کدام مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟ , ابتکار بیمه اتکایی

کدام مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟

در این مطلب از سایت استار 98 جواب سوال ضمن خدمت بیمه و قوانین ، چه مورد باعث شدن ریسکهای عام قابل بیمه شدن باشند؟ است قرار داده می شود. جواب این سوال گزینه ابتکار بیمه اتکایی می باشد.

ابتکار بیمه اتکایی چیست

شرکت بیمه اتکایی یا بیمه مجدد، شرکتی است که شرکت‌های بیمهٔ دیگر را که خود از ضررهای احتمالی مصون نیستند، بیمه می‌کند. طبق قوانین اکثر کشورها، شرکت های "بیمه مستقیم" مجبور به عقد قرارداد های بیمه اتکایی هستند تا منافع مشتریان محفوظ بمانند.

فراد و موسسات جان و مال خود را در برابر خسارت‌های احتمالی نزد شرکت‌های بیمه مستقیم، بیمه می‌کنند. این شرکت‌ها که افراد و اموال بسیاری را در سطح گسترده‌ای بیمه می‌نمایند به نوبه خود در مقابل خطرات سنگین و یا انبوه تعهداتی قرار می‌گیرند که جبران خسارت‌های احتمالی آن‌ها خارج از توان مالی این شرکت‌هاست یا اساساً نگهداری این تعهدات فاقد توجیه فنی و اقتصادی است.

بدین لحاظ شرکت‌های بیمه مستقیم نیز معمولاً بخشی از تعهدات بیمه‌ای مازاد بر ظرفیت مالی و فنی خود را مجدداً نزد شرکت یا شرکت‌های بیمه دیگر بیمه می‌نمایند.

به زبان ساده این بیمه مجدد را که ابزاری برای توزیع ریسک در سطح شبکه‌های ملی و جهانی بیمه‌ای است بیمه اتکایی می‌نامند.به عبارت دیگر شرکت‌های بیمه اتکایی در مقابل دریافت قسمتی از حق بیمه‌های شرکت‌های بیمه مستقیم متعهد می‌شوند بخشی از خسارتهای احتمالی مربوط به بیمه نامه یا بیمه نامه‌های صادره توسط شرکت بیمه طرف قرارداد را جبران نمایند.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By