آرات حسینی دختر است یا پسر - بیوگرافی ارات حسینی :: جدیدترین اخبار روز

آرات حسینی دختر است یا پسر - بیوگرافی ارات حسینی

ارات پسر است یا دختر -آرات حسینی ماه عسل -مادر ارات حسینی - آرات حسینی در تیتراژ ماه عسل -

کلیپ آرات حسینی

آرات حسینی دختر است یا پسر - بیوگرافی ارات حسینی

آرات حسینی دختر است یا پسر - بیوگرافی ارات حسینی

در این مطلب از سایت تاپ نیوز اطلاعات کاملی درباره ارات حسینی کودک نابغه ایرانی در شته ژیمناستیک قرار داده می شود.

سید آرات حسینی دختر سید محمد حسینی، متولد هجدهم مهر ماه 1392 از منطقه سرسبز بابل، شهر بهار نارنج می باشد.

این کودک اعجوبه و نابغه، با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده.

استعداد آرات حسینی از 7 ماهگی نمایان شد و اکنون با وجود اینکه حدود 3 سال دارد، علی رقم انعطاف بدنی فراوان می تواند حرکات سنگین و پیچیده آکروباتیک مانند بالانس زدن، پرش از ارتفاعات بلند و حفظ تعادل در شرایط سخت را انجام دهد.

آرات حسینی دختر است یا پسر + بیوگرافی و عکس پدر و مادر ...

 › گالری عکس
آرات حسینی دختر است یا پسر بیوگرافی عکس پدر مادر آرات Arat Hosseini بیوگرافی ارات حسینی آرات حسینی اینستاگرام آرات حسینی آپارات آرات حسینی instagram عکس مادر.

آرات کیست | آرات حسینی

arat.parsonline.com/who-arat-is
آرات حسینی با اینکه حدود 3 سال دارد، می تواند از دیوار بالا برود و پشتک بزند و حرکات آکروباتیک را انجام بدهد. ... پدر آرات حرکت های پسرش را بیشتر از آنکه شبیه حرکات ژیمناستیک بداند شبیه حرکت های آکروباتیکی می داند که مخصوص به خود آرات است: «حرکت های آرات چندان شباهتی به حرکات ژیمناستیک ندارد. حرکت های ...

«آرات» نابغه ۲ ساله آکروباتیک ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ...

https://www.mehrnews.com/news/2940481/آرات-نابغه-۲-ساله-آکروباتیک-ایران
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - شهرت آرات زمانی در ایران زیاد می شود که روزنامه بریتانیایی دیلی میل به سراغ پدر او می رود و گفت و گوی کوتاهی با پدر این پسر با استعداد انجام می دهد. خانواده آقای حسینی ساکن مازندران هستند و آرات در حال حاضر دو ساله است و پدر او امید دارد که او روزی بتواند از این استعدادش به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
  • mohsen foroughi

آرات جون کارت عالیه مایه افتخار ایران هسی عزیز دوست داشتنی هسی ❤❤😍😍🌹🌹😘😘

نه واقعا دختره یا پسر؟

قیافش که به دخترا میمونه

موهاشم که بلنده

ولی اسمش به پسرونه بیشتر میخونه

نمیدونم والا

بگید من ذهنم در گیره😐😂

دختره آرات هم مثل خیلی از اسم ها هم اسم پسره هم دختر مثل ازت 

من از ارات حسینی خیلی خیلی خیلی خوشم میاد من 

من از فوتبال اصلا خوشم نمیومد ولی از اون موقع که فوتبال ارات حسینی را دیدم خیلی خیلی خوشم میاد 

 من عاشق این پسر بچه شدم خیلی خفنه خیلی خیلی 

اینا واسه ارات حسینی♥♥♥♥♥🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘😘😘 

من از ارات حسینی خیلی خیلی خیلی خوشم میاد من 

من از فوتبال اصلا خوشم نمیومد ولی از اون موقع که فوتبال ارات حسینی را دیدم خیلی خیلی خوشم میاد 

 من عاشق این پسر بچه شدم خیلی خفنه خیلی خیلی 

اینا واسه ارات حسینی♥♥♥♥♥🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘😘😘 

سلام.      بابا پسره . دختر نیست . آرات به اسم پسرونه ست . راستش منم یه داداش دارم اینطوریه . ژیمناستیک بلده . تو پینگپنگ خیلی قویه  🤸

 

 

 

 

 

ارات بچه خیلی خوبیه انشالا موفق هم میشه ولی من همسن این بودم تو کف عروسک بودم خخخخ😂

ارات بچه خیلی خوبیه انشالا موفق هم میشه ولی من همسن این بودم تو کف عروسک بودم خخخخ😂

من اندازه این بودم با سینی رو فرش سرسره بازی میکردم😐

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

منم ی پسر مثل این آرات دارم چ کارکنم 

بیایید من وپسرم رو ببرید باتشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By