دانلود بازی نهنگ سفید برای اندروید White whale game Android :: جدیدترین اخبار روز

دانلود بازی نهنگ سفید برای اندروید White whale game Android

دانلود بازی نهنگ سفید برای اندروید White whale game Android

دانلود بازی نهنگ سفید برای اندروید White whale game Android

بازی جدید نهنگ سفید که در این روزها پربحث و حاشیه های زیادی در ایران داشته است و موجب خودکشی کاربران ان شده است. بازی نهنگ سفید برای اندروید عرضه نشده این بازی فقط یک جالش مرگبار است

ماجرای بازی نهنگ سفید

نهنگ سفید یه جالش عیجب است که نوجوان را تشویق به خودکشی می کند که در کشور روسیه اغاز شده است و موجب خودکشی چندین نفر شده است.

خودزنی، حک شکل و شماره با چاقو بر ساعد، تماشای فیلم های وحشت آور، حاضر شدن در اماکن، سازه ها و بلندی های خطرناک برای گرفتن عکس سلفی و بیدار شدن در ساعات نامعمول بخش هایی از این چالش است که هر روز و رفته رفته سخت تر و سخت تر می شود و در پایان پنجاهمین روز از نوجوانی که «بازی» را شروع کرده، خواسته می شود تا خودکشی کند.

حادثه ای که در آن نوجوانی خود را به زیر قطار انداخت و یا دختری به نام یولیا کونستانینوا، ۱۵ ساله که خود را از پشت بام ساختمانی ۱۴ طبقه به پایین افکند به گروه گردانندۀ بازی نهنگ آبی نسبت داده می شود.پلیس روسیه در همین ارتباط دو نوجوان را بازداشت کرده است که گمان می رود از صحنه خودکشی یولیا فیلم برداری می کرده اند.

یکی از شبکه های اجتماعی و اینترنتی که این گروهها در آن فعال هستند «وی کی» نام دارد. وی کی مخفف وی کنتاکته (VKontakte) شبکۀ اجتماعی روسی است که به فیسبوک شبیه است و کاربران بسیاری از جمله در روسیه، اوکراین و مولدوای و قزاقستان دارد.

نهنگ سفید بازی نیست یک جالش است

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By