به کلبه بدون دیوار چه میگویند - آلاچیق :: جدیدترین اخبار روز

به کلبه بدون دیوار چه میگویند - آلاچیق

به کلبه بدون دیوار چه میگویند - آلاچیق

به کلبه بدون دیوار چه میگویند - آلاچیق

در این مطلب جواب سوال کلبه بدون دیوار چیست در سایت تاپ نیوز مشاهده می فرمایید

 کلبه بدون دیوار

آلاچیق معمولا با چوب یا فلز ساخته می شود که بیشتر برای تفریح  در گوشه باغ‌ و یا خانه های حیاط دار قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن در هوای ازاد مورد استفاده است. 

الاچیق چگونه ساخته می شود

در ساخت آلاچیق از چه متریالهایی استفاده میشود؟ آلاچیق پیش از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که عموماً این سازه از فلز و یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده میشود باید به یاد داشت که در صورت استفاده از فلز از رنگ های اپوکسی و یا رنگ های پوشش دریایی برای کاور کردن استفاده شود و در صورتی که از چوب استفاده میکنیم حتماً چوب ترمو باشد.

بخش مهم آلاچیق، سقف آن است که بسته به نوع طراحی از متریال های مختلف استفاده میشود. برای مثال در صورتی که سقف شیبدار است، نیازمند آهن کشی است تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا شود و در صورتی که سقف شیبدار نباشد - عموماً در آلاچیق هایی با طراحی مدرن - در بخش های سرپوشیده میبایست از فلاشینگ و در بخش های نیمه باز میتوان از ترمووود استفاده کرد.

بخش بعدی دیواره آلاچیق است، گاهی هیچ دیواره ای در کار نیست و صرفاً بخش هایی از سازه در دیواره قرار دارند و گاهی نیز از دیواره سبز که توسط گیاه پوشیده شده استفاده میشود، همچنین استفاده از چوب و شیشه نیز در دیواره آلاچیق کاربرد دارد.

کلبه بدون دیوار چه میگویند

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By