نظرات در مورد شامپو ژیوار | نظر کاربران در مورد شامپو ژیوار :: جدیدترین اخبار روز

نظرات در مورد شامپو ژیوار | نظر کاربران در مورد شامپو ژیوار

نظرات در مورد شامپو ژیوار | نظر کاربران در مورد شامپو ژیوار

در این بخش نظرات افرادی که از شامپو ژیوار استفاده کرده اند قرار می گیرد

نظرات در مورد شامپو ژیوار | نظر کاربران در مورد شامپو ژیوار

نظرات در مورد شامپو ژیوار 

شرکت تولید کننده شامپو ژیوار با تبلیغ گسترده در تلویزیون و شبکه اجتماعی تلاش دارد محصول خود را مطرح کنند.شامپو ژیوار برای کم کردن ریزش مو و همچنین برطرف کردن شوره سراستفاده از گیاه آویشن می باشد. در ادامه این پست تعدادی از نظرات مصرف کنندگان این شامپو قرار داده میشود

نظرات در مورد ژیوار

من داره مصرف میکنه چون هنوز اول راهه مشخص نیست

این همون طلسمه دیدن دیگه فروش نداره برندش رو عوض کردن برای ریزش مو فقط 2 تا دارو هست که تاییدیه FDA دارن. ماینوکسیدیل و فیناستراید

من برای شوره سر از محصولات و شامپو ژیوار استفاده کردم فعلا خوبه البته برای ریزش اطلاع دقیقی ندارم

شما با یک قرص می تونید همه بیماری ها رو درمان کنید؟ دوست عزیز ریزش مو دها دلیل داره همه داروها موثر هست به شرط کشف علت....علت ها مختلف هست هورمونی کمبود آهن ژنتیک 

سلام منم یک هفتس که دارم هر روز ازش استفاده میکنم ریزش موهام خیلی کم شده اولش موهام شده بود مثل سیم ظرفشویی اما الان یکم نرمتر شده فکر میکنم منافذ پوست اول باید باز بشه بعد مو تقویت و سپس رشد کنه با امید به خدا این راه رو ادامه میدم 

سلام من 3بار پک شامپو ژیوار را خریدم و نزدیک به 800 تومان هم خرج کردم ولی هیچ جوابی که نگرفتم ریزش هم بیشتر شد.با پشتیبانی تماس گرفتم که طبق گفته خودشون که گفتن در صورت نارضایتی مرجوع میکنیم .ولی وقتی اعتراض منو دیدن گوشی را روی من قطع کردن. همش دروغه اندازه یک شامپوی 2000هزاری هم تاثیر نداره

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By