نام خواننده رپ محکوم به قتل کیست مرداد 96 | اسم خواننده محکوم به قتل :: جدیدترین اخبار روز

نام خواننده رپ محکوم به قتل کیست مرداد 96 | اسم خواننده محکوم به قتل

نام خواننده رپ محکوم به قتل کیست مرداد 96, اسم خواننده محکوم به قتل

ماجرای خواننده مشهور رپ که در مرداد ماه 96 شوهر مادرش را به قتل رساند در سایت تاپ ناز

نام خواننده رپ محکوم به قتل کیست | اسم خواننده محکوم به قتل

نام خواننده رپ محکوم به قتل کیست 

خواننده معرف رپ با اسم مستعار (ح) در بعدظهر روز 28 مرداد 96 به جرم قتل ناپدیری خود دستگیر شد. این خواننده معرف بعد از دستگیری گفت من خبری از علت فوت همسر مادرم ندارم.در ادامه این پست نام خواننده رپ محکوم به قتل در بخش حوادث سایت قرار می گیرد

ماجرای دستگیری خواننده معرف رپ

امروز بعد از ظهر 28 مرداد 96 از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد و با حضور ماموران نیروی انتظامی در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به دلیل اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا 24 ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت ۱۵د به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی "ح" به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

متهم در اظهاراتش ادعا کرد روز 24 مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By