نام بازیگر معروف محکوم به شلاق چیست 24 مرداد 96 - بازیگر محکوم به شلاق کیست :: جدیدترین اخبار روز

نام بازیگر معروف محکوم به شلاق چیست 24 مرداد 96 - بازیگر محکوم به شلاق کیست

نام بازیگر معروف محکوم به شلاق چیست 24 مرداد 96 - بازیگر محکوم به شلاق کیست

بازیگری که به اتهام تجاوز به دختر جوانی محکوم به شلاق بود امروز حکمش اجرا شد

نام بازیگر معروف محکوم به شلاق چیست مرداد 96 - بازیگر محکوم به شلاق کیست

نام بازیگر معروف محکوم به شلاق 

امروز صبح 24 مرداد ماه 1396 حکم 99 شلاق بازیگری که متهم به تجاوز به دختر جوانی بود در زندان اجرا شد. هنوز مراجع قضایی اجازه فاش شدن نام این بازیگر را ندادن

 بازیگر معروف متهم به 99

دختر جوان درمورد تجاوز جناب بازیگر به : مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج کند.او حتی یک روز به خواستگاری‌ام آمد و همه‌‌چیز به‌طور رسمی انجام شد تا اینکه یک شب او از من دعوت کرد که برای شرکت در یک مهمانی به خانه‌اش بروم.

در پایان مهمانی وقتی همه مهمان‌ها رفتند او یک لیوان شربت به من داد اما بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم و درحالی‌که نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر جوانی که شاکی آقای بازیگر است در گفت‌وگو با همشهری از اجرای حکم شلاق آقای بازیگر خبر داد و از مسئولان قضایی به‌خاطر اجرای عدالت تشکر کرد. او گفت: متهم فکر می‌کرد چون بازیگر است و همه او را می‌شناسند می‌تواند از اجرای عدالت فرار کند اما دادگاه عادلانه به این ماجرا رسیدگی کرد و او به‌خاطر انجام عمل منافی عفت عمومی به 99ضربه شلاق، ممنوعیت از انجام کلیه فعالیت‌های هنری و پرداخت ارش البکاره و اجرت المثل محکوم شد.

رانندگی در حالت مستی

در نیمه شب از یک مهمانی به خانه‌اش برمی‌گشت و حالت غیرعادی داشت در جریان یک سانحه رانندگی با خودروی دختر جوانی تصادف کرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌‌چیز یک حادثه به‌نظر می‌رسید اما وقتی معلوم شد که آقای بازیگر مشروبات الکلی مصرف کرده بود پرونده دیگری به اتهام شرب خمر و رانندگی در حالت مستی برای او باز و بار دیگر کارش به دادگاه کشیده شد و قرار است به‌زودی دادگاه در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By