نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی :: جدیدترین اخبار روز

نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی

نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی پیام علی دایی به روحانی و واکنش روحانی علی دایی خطاب به روحانی 

نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی

در این پست از سابت ابزار سایت اطلاعاتی کاملی درباره شایعه انتقاد و نامه علی دایی به روحانی بررسی و قرار داده میشود

ماجرای نامه علی دایی خطاب به رئیس جمهور

علی دایی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم بوده از روزهای اول زلزله در کرمانشاه با ارسال محموله کمک رسانی و همچنین حضور در مناطق زلزله زلزله زدگان کمک های بسیاری به مردم کرد.

با حضور علی دایی در شهر کرمانشاه نامه به نام علی دایی خطاب به رئیس جمهور روحانی منتشر شده که علی دایی از حمایت کردن در انتخاب ابزار پشیمانی کرده در شبکه های اجتماعی به سروعت در حال انتشار است.

 نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی

نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی

تکذیب علی دایی

علی دایی ضمن تسلیت به دلیل این حادثه غم انگیز این پست را در اینستاگرام خود منتشر کرد: «اینجانب این ضایعه بزرگ را به مردم بزرگوار ایران خصوصا مردم عزیز کرمانشاه تسلیت عرض می‌نمایم.

از دوستان و زحمت کشان عزیز در نهادهای امدادی انتظار می رود که همه توان خود را در جهت امداد، نجات، درمان، رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه به کار گیرند.

از خداوند متعال برای فوت شدگان مغفرت و رحمت ، برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر و سلامتی و عزت مسألت دارم» و در ادامه علی دایی درباره نامه منتشر شده او در تلگرام نوشت.

متأسفانه شنیدم که از طرف من صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که من در مورد آقای روحانی ریاست محترم جمهور و مسائل دیگر صحبت کرده‌ام. من تمام مطالب منتشر شده از جانب خودم را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم.

من برای انجام یک کار مردمی و کمک به زلزله‌زدگان وارد گود شده‌ام و امانتدار و نماینده مردم هستم تا این کار را به سرانجام برسانم و هیچ کاری هم با سیاست و آدم‌های سیاسی ندارم. 

علی دایی در مورد نامه به روحانی نوشت: من نوکر مردم هستم و آنها امانتی را به دست من داده‌اند و به من اطمینان کرده‌اند و می‌خواهم کار آنها را انجام دهم. من به نمایندگی از آنها کار می‌کنم و هیچ صحبتی هم در مورد مسائل دیگر انجام نداده‌ام.

اگر بخواهم صحبتی بکنم آن را در صفحه رسمی خودم انجام می‌دهم و تاکنون با هیچ احدی در مورد مسائلی که در فضای مجازی مطرح شده نه صحبتی کرده‌ام و نه مصاحبه‌ای انجام داده‌ام.

علی دایی با اشاره به شایعه‌پراکنی در فضای مجازی عنوان کرد: متأسفانه برخی حرف‌های خودشان را با اسم من در فضای مجازی رواج داده‌اند و منتشر کرده‌اند و من برای این شایعه‌سازان متأسفم. مطمئن باشید از پلیس فتا می‌خواهم که این مسئله را پیگیری کند تا مشخص شود چه کسانی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

نامه علی دایی به روحانی درباره زلزله کرمانشاه + تکذیب علی دایی

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By