دانلود اهنگ من با یکی بودم که بودنش عذابم بود با کیفیت عالی + متن :: جدیدترین اخبار روز

دانلود اهنگ من با یکی بودم که بودنش عذابم بود با کیفیت عالی + متن

دانلود اهنگ من با یکی بودم که بودنش عذابم بود با کیفیت عالی

در بخش دانلود اهنگ سایت بلاگ نیوز اهنگ از علیرضا طلیسچی بنام من با یکی بودم که بودنش عذابم بود قرار داده می شود

دانلود اهنگ من با یکی بودم که بودنش عذابم بود با کیفیت عالی + متن

دانلود اهنگ من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

اهنگ به خودم بد کردم یکی بهترین اهنگ های از علیرضا طلیسچی است که با کیفیت بالا و همراه با متن در سایت استار 98 برای دانلود قرار می گیرد.

متن من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

دستمو گرفته برده دلم نرفته باش نه

بیا فرض کن تمام زندگی یه دست داشتم

من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

اما تصویر تو هر شب توی خوابم بود

نگو تقصیر منه که رفتم اتفاقم بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کردم

نمیدونی چند دفعه امروزمو لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالی رو رد کردم به خودم بد کردم

آهنگ جدید به خودم بد کردم

متنفرم به هرکی جز تو دل بسپارم

ولی خوب شد این بده که هنوز بهت حس دارم

متنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارم

با دلی که تو فقط میشناسی کم طاقت بود
مدونی فکر کنی خیلی برام راحت بود

می دونم همیشه بهتر از منش واست بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کردم

نمیدونی چند دفعه امروزمو لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالی رو رد کردم به خودم بد کردم

لینک دانلود

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By