عید قربان 1396 چند شنبه است | عید قربان چند شنبه است | تاریخ دقیق عید قربان 96 :: جدیدترین اخبار روز

عید قربان 1396 چند شنبه است | عید قربان چند شنبه است | تاریخ دقیق عید قربان 96

عید قربان 1396 چند شنبه است | عید قربان چند شنبه است | تاریخ دقیق عید قربان 96

در این مطلب تاریخ دقیق عید قربان 96 چه روزی است در سایت تاپ نیوز قرار می گیرد.

عید قربان 1396 چند شنبه است | عید قربان 1396 چند شنبه است | تاریخ دقیق عید قربان 96

عید قربان چند شنبه است

عید قربان یک از بزرگ عیدهای مسلمانان جهان در روز دهم ماه ذی‌الحجه هجری قمری است که مسلمانان به مناسبت این روز مراسم جشن برگزار می کنند. سایت تاپ نیوز ضمن تبریک این عید تاریخ عید قربان در تقویم 96 را برای کاربران قرار می دهد.

چند شنبه عید قربان 96 است

عید قربان در سال 1396 در تقویم ایران جمعه 10 شهریورماه 96 می باشد برابر با 23 September سال 2017 میلادی می باشد.به مناسبت عید قربان در بعضی از کشور ها اسلامی یک تا چهار روز جشن گرفته می‌شود.

مراسم عید قربان چگونه است

برگزار کردن مراسم قربانی و قربانی نمودن در این عید قربتن بر همه افرادی که براساس احکام اسلامی اعمال حج را به جا می آورند واجب و الزامی است و مسلمانان در سراسر دنیا در عبادت حج، در عید قربان، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و فقرا تقسیم می‌کنند.

حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می‌کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده بود - مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو -، حلال می‌گردد.

با توجه به اینکه حج، یکی از عبادتهای بسیار مهم در اسلام است، توانایی به انجام رساندن آن نیز برای هر مسلمانی بسیار شادی آور است، در نتیجه، روزی که پس از انجام وظایف سنگین حج، به عنوان جایزه الهی و اتمام احرام پیش می‌آید را عید می‌دانند.همچنین در روایت‌های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.

عید قربان 1396 چند شنبه است 

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By