عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396 :: جدیدترین اخبار روز

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396 

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

در این پست گلچینی از زیباترین عکس پروفایل کربلا میخوام 96 به مناسبت ماه محرم 1396 در سایت تاپ نیوز برای پروفایل واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام مشاهده میفرمایید

عکس پروفایل کربلا میخوام 96

عکس پروفایل کربلا میخوام 96

کجارودارم آقا؟کجارودارم آقا
هرجابرم ازکربلاسردربیارم...

کربلا کربلا کربلا

توعرش دلم خدارو دارم؟امضای امام رضارو دارم

از عالم روبشم غمی نیس چون آدرس کربلا دارم

گداکجا شماکجا زمین کربلاکجا

کجارو دارم آقا؟کجارو دارم آقا

هرجابرم از کربلا سردربیارم

پروفایل کربلا میخوام

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

آقا جان ....

بسوزان هر طریقی میپسندی

که آتش از تو و خاکستر از من !!!

انگار امسال جدی جدی جا موندیم

باشه آقا هر چی شما بگید . . .

دانلود عکس کربلا میخوام 96

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

از کودکی به گردن ما شال ماتم است
نابرده رنج گنج به ما داده ای حسین
.
.
امشب هوای کـربــلا دارد دل من
حال و هوایـی آشـنــا دارد دل من
شش گوشه ات را تا نبینم بی قرارم
اصلا مـگر بـی تو صـفا دارد دل من؟

عکس پروفایل با موضوع کربلا میخوام  محرم 96

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

داغی اگر نبود که گریان نمی شدیم

لطفی اگر نبود مسلمان نمی شدیم

یا ایّها الرّسول بدون دعای تو

از پیروان عترت و قرآن نمی شدیم . . .

عکس پروفایل کربلا میخوام 1396

عکس پروفایل کربلا میخوام 96 | عکس نوشته زیبا کربلا و محرم 1396

چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند؟
فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند؟
آن قدر بر در این خانه گدا می مانیم
لقب نوکر دربار به ما هم بدهند

.
.
این چه حرفی ست که در عالم بالاست بهشت؟
هر کجا نام “حسین” است همان جاست بهشت

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By