روز جهانی فرزند اول خانواده - تاریخ روز فرزند اول چه روزی است :: جدیدترین اخبار روز

روز جهانی فرزند اول خانواده - تاریخ روز فرزند اول چه روزی است

 روز جهانی فرزند اول خانواده - تاریخ روز فرزند اول چه روزی است

یکی نامگذاری جالب در تقویم جهانی روز فرزند اول است

 روز جهانی فرزند اول خانواده - تاریخ روز فرزند اول چه روزی است

روز جهانی فرزند اول خانواده  

نامگذاری های عجب غریبی در تقویم کشور های جهانی است ، یکی از این روزهای برای فرزند اول است تاریخ  این روز در تقویم میلادی روز دومین یکشنبه ماه ژوئن است که در تقویم شمسی روز 28 بهمن ماه است. سایت اپ ناز این روز را به همه فرزند اولی ها تبریک می گویید.

تاریخچه روز جهانی فرزند اول

روز فرزند در بسیاری از کشورها مختلف دنیا برگزار می شود و در سراسر جهان جشن می گیرد روز فرزند اول در دومین یکشنبه ماه ژوئن در سال 1856 توسط دکتر به نام شارل لئونارد که کشیشی در کلیسای مجارستانی در شهر ماساچوست نام گذاری شد. دکتر لئونارد خدمات ویژه ای را اختصاص داد و برای کودکان برگزار کرد. دکتر لئونارد این روز رز را نامگذاری کرد، ولی بعدها به گل یکشنبه و سپس روز جهانی فرزند اول نامگذاری شد.

برای اولین بار در سال 1929 در کشور ترکیه در تاریخ  23 آوریل روز فرزند اول رسما اعلام و تعطیل ملی شود . روز کودک از سال 1923 با دولت و روزنامه های محلی اعلام شده است که روز به روز برای کودکان جشن گرفته می شود. با این حال، تصمیم گرفت که اعلامیه رسمی برای روشن شدن و توجیه این جشن مورد نیاز بود و اعلامیه رسمی در سال 1931 توسط بنیانگذار و رئیس جمهور ترکیه.

روز بین المللی محافظت از کودکان در بسیاری از کشورها به عنوان روز جهان فرزند اول در 1 ژوئن از سال 1950 دیده می شود. این فدراسیون توسط فدراسیون بین المللی دموکراتیک زنان در کنگره خود در مسکو (4 نوامبر 1949) تاسیس شد. انواع عمده جهانی شامل یک تعطیلات جهانی کودکان در تاریخ 20 نوامبر، توسط توصیه سازمان ملل متحد.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By