خاک سپاری محسن حججی چه روزی است - تاریخ مراسم تشییع شهید محسن حججی :: جدیدترین اخبار روز

خاک سپاری محسن حججی چه روزی است - تاریخ مراسم تشییع شهید محسن حججی

خاک سپاری محسن حججی چه روزی است - تاریخ مراسم تشییع شهید محسن حججی

خاک سپاری محسن حججی چه روزی است - تاریخ مراسم تشییع شهید محسن حججی

بعد از تحویل دادن پیکر شهید حججی زمان مراسم خاک سپاری محسن حججی چه روزی است 

خاک سپاری محسن حججی چه روزی است

پیکر مدافع حرم شهید حرم محسن حججی پس از تحویل گرفتن از نیروهای تروریستی داعش به حزب الله لبنان به معراج الشهداء شهر تدمر سوریه رسید. در ادامه جزئیات خاکسپاری پیکر شهید محسن حججی را مشاهده می کنید.

تاریخ مراسم تشییع شهید محسن حججی

مسئولان با توجه به امکان تشییع پیکر شهید در شهرهایی مانند تهران، قم یا مشهد، برای تشییع و تدفین شهید در نجف آباد برای شنبه یا یکشنبه هفته آینده (11 و 12 شهریور) برنامه ریزی کردند.

در خصوص مکان دفن شهید نیز، سه پیشنهاد اصلی محل یادمان شهداء، نقطه ای در میان قبور سایر شهدا و یا جایی نزدیک به سالن شهدا مطرح شد ولی در نهایت محل دقیق تدفین، با نظر خانواده شهید تعیین خواهد شد.

در خصوص مسیر تشییع نیز، حرکت از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا پیشنهاد شده و قرار شده مراسم اولین روز خاکسپاری شهید نیز در محل حسینیه فاطمه زهرا در کمربندی شمالی شهر برگزار شود.

البته برای تشییع شهید از محل حسینیه فاطمه زهرا تا گلزار شهدا نیز پیشنهادی مطرح می شود که با توجه به خطرات مرتبط با تردد وسایل نقلیه در کمربندی و بعد مسافت، این موضوع مورد تصویب قرار نمی گیرد.

با توجه به پیش بینی حضور جمعیت قابل توجه از سایر نقاط استان و حتی کشور در این مراسم، قرار شده کمیته اسکان متشکل از دستگاه های مرتبط مانند شهرداری و آموزش و پرورش با همکاری مجموعه های مردمی، برنامه ریزی لازم را در این خصوص انجام دهند.

  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By