تیوپنتال سدیم در اعتراف گیری چیست - روش اعتراف گرفتن با تیوپنتال سدیم :: جدیدترین اخبار روز

تیوپنتال سدیم در اعتراف گیری چیست - روش اعتراف گرفتن با تیوپنتال سدیم

تیوپنتال سدیم در اعتراف گیری چیست

ایا تیوپنتال سدیم در اعتراف گیری در ایران واقعیت دارد

روش اعتراف گرفتن با تیوپنتال سدیم

تیوپنتال سدیم در اعتراف گیری چیست

یوپنتال به طور عمده برای القای بیهوشی عمومی و به تنهایی به عنوان بیهوش کننده وریدی در اعمال جراحی کوتاه مدت که حداقل تحریکات دردناک را دارند، مصرف می‌شود. همچنین به عنوان داروی کمکی به همراه سایر بیهوشی کننده ها و برای ایجاد خواب در حین بیهوشی متعادل همراه با داروهای دیگر مانند داروهای ضد درد با شل‌کننده‌های عضلانی به کار می‌رود. تیوپنتال ممکن است در مقادیر کم همراه با داروهای مخدر و نیتروس اکساید برای ادامه بیهوشی در اعمال جراحی طولانی مدت به کار رود. تیوپنتال به صورت مصرف کوتاه مدت جهت کنترل حالتهای تشنجی طی بیهوشی استنشاقی یا پس از آن بی‌حسی موضعی یا سایر علل مصرف می‌شود.

تیوپینال در درمان افزایش فشار داخل جمجمه‌ای در صورتی که وضعیت تنفسی بیمار به اندازه کافی کنترل شده باشد، مصرف می‌گردد و نیز ممکن است برای کاهش فشار داخل جمجمه‌ای طی استفاده از بیهوش‌کننده‌های استنشاقی مصرف شود.

تیوپنتال به منظور نارکوآنالیز در اختلالات روانی به کار می‌رود. تیوپنتال با مقادیر مصرف زیاد برای جلوگیری از کاهش اکسیژن وایسکمی مغز پس از وارد شدن آسیب به سر و سایر موارد مشابه مصرف شده است.

صدور سرم اعتراف گیری از آلمان به ایران! - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../صدور-سرم-اعتراف-گیری-از-آلمان-... Translate this page
Apr 7, 2012 - به گزارش مشرق به نقل از کیهان، دویچه وله (ارگان رسمی دولت آلمان) در مطلبی القایی که بلافاصله با استقبال گسترده رسانه های ضد انقلاب مواجه شد ادعا کرد: «گمرک آلمان از صادرات 5/2کیلو سرم ویژه اعتراف گیری (تیوپنتال) به ایران جلوگیری کرد. این سرم در بازجویی و اعتراف مورد استفاده قرار می گیرد... حاکمیت ایران ...

معنی تیوپنتال سدیم اعتراف گیری | پارسی ویکی

https://www.parsi.wiki/fa/wiki/topicdetail/1ec8b0f64708486fa11940882b4ead78
by پارسی ویکی - ‎2018 - ‎Related articles
معنی تیوپنتال سدیم اعتراف گیری : تیوپنتال سدیم (به انگلیسی: Thiopental)رده درمانی: داروی هوشبری ، باربیتوراتاشکال دارویی: آمپولموارد مصرف مصرف این دارو در بیهوشی عمومی برای اعمال جراحی کوتاه مدت و درمان تشنجهای بعد از بیهوشی است هرچن | واژه نامه‌ی پارسی ویکی.

تیوپنتال سدیم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/تیوپنتال_سدیم Translate this page
تیوپنتال به طور عمده برای القای بیهوشی عمومی و به تنهایی به عنوان بیهوش کننده وریدی در اعمال جراحی کوتاه مدت که حداقل تحریکات دردناک را دارند، مصرف می‌شود. همچنین به عنوان داروی کمکی به همراه سایر بیهوشی کننده ها و برای ایجاد خواب در حین بیهوشی متعادل همراه با داروهای دیگر مانند داروهای ضد درد با شل‌کننده‌های عضلانی به کار می‌رود.

داروهایی که یک شکنجه گر باید بشناسد! - صفحه 4 - فناوری زمینی ...

www.military.ir › ... › ادوات و تسلیحات زمینیفناوری زمینی Translate this page
Sep 6, 2013 - دویچه وله در این مطلب می نویسد: « فروش داروی اعتراف گیری تیوپنتال به کشورهای خارجی به مجوز ویژه اداره فدرال آلمان در امور اقتصاد و کنترل صادرات نیاز دارد. داروی حقیقت گویی یا سرم اعتراف گیری به .... یعنی همون اتفاقهایی که توی Sodium thiopental افتاد، اینجا هم میفته.[/font][/size] [size=4][font=tahoma,geneva ...

داروی اعتراف‌گیری را می شناسید؟ - پی سی پارسی

www.pcparsi.com › تکنولوژیدانستنی های علمی Translate this page
Apr 5, 2012 - گمرک آلمان در شهر بن در اواسط ماه گذشته محموله‌ای ۲.۵ کیلویی داروی اعتراف‌گیری "تیوپنتال" را که برای ارسال به مقصد ایران آماده شده بود، ضبط کرد. این ماده م-پی سی پارسی | پورتال جامع سرگرمی تفریحی-داروی اعتراف‌گیری را می شناسید؟

سیدامامی با داروی بیهوشی تیوپنتال سدیم کشته شده - PeykeIran

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=148439 Translate this page
«در اعتراف گیری اجباری از دکتر سید امامی با تزریق داروی 'تیوپنتال سدیم' در روز ۲۰ بهمن و برای ادامه‌ی روند بازجویی در ساعات بعدی، همان دارو با دوز بالاتر و به اصطلاح مکمل کامپکت تیوپنتال سدیم با دوز بالا به وی تزریق شده است. ساعاتی پس از تزریق این مکمل، وی به هیجان و استرس شدید دچار شده و در سلول خود ایست قلبی کرده است.

Thiopental Sodium (تیوپنتال سدیم) | اطلاعات دارویی

www.darooinfo.ir/?p=527 Translate this page
تیوپنتال به طور عمده برای القای بیهوشی عمومی و به تنهایی به عنوان بیهوش کننده وریدی در اعمال جراحی کوتاه مدت که حداقل تحریکات دردناک را دارند، مصرف می‌شود. همچنین به عنوان داروی کمکی به همراه سایر بیهوشی کننده ها و برای ایجاد خواب در حین بیهوشی متعادل همراه با داروهای دیگر مانند داروهای ضد درد با شل‌کننده‌های عضلانی به کار می‌رود.

MOBTAKERAN - داروی تیوپنتال سدیم

pichaknaz.blogfa.com/post/34 - Translate this page
موارد مصرف. مصرف این دارو در بیهوشی عمومی برای اعمال جراحی کوتاه مدت و درمان تشنجهای بعد از بیهوشی است هرچند در اعتراف گیری نیز کار گیرند. مکانیسم اثر. یک باربیتورات سریع الاثر با طول اثر کوتاه است. باربیتوراتها بر گیرنده گابا در سیستم عصبی مرکزی موثرند. با اتصال به گیرنده GABAA و افزایش فعالیت گابا بر ...

در جستجوی ادوات شنود و "سدیم اعتراف گیری" --- شیرین کریمی :: روزآنلاین

www.roozonline.com/persian/news/newsitem/.../-197a972b42.html Translate this page
Apr 11, 2012 - در جستجوی ادوات شنود و "سدیم اعتراف گیری". شیرین کریمی. بر اساس گزارش های منتشره جمهوری اسلامی که در سال های اخیر از سوی نهادهای حقوق بشری متهم به کنترل لوازم مخابراتی و اینترنتی شهروندان ایرانی شده، در تلاش برای خرید میلیون ها دلار لوازم شنود مکالمات از دومین کمپانی بزرگ مخابراتی چین بوده است.

معنی تیوپنتال سدیم اعتراف گیری - دیکشنری آنلاین آبادیس

https://dictionary.abadis.ir/fatofa/تیوپنتال-سدیم-اعتراف-گیری/ Translate this page
Mar 2, 2017 - تیوپنتال سدیم (به انگلیسی: Thiopental) رده درمانی: داروی هوشبری ، باربیتورات اشکال دارویی: آمپول موارد مصرف مصرف این دارو در بیهوشی عمومی برای اعمال جراحی کوتاه مدت و درمان تشنجهای بعد از بیهوشی است هرچند در اعتراف گیری نیز کار گیرند. مکانیسم اثر یک باربیتورات سریع الاثر با طول اثر کوتاه است.
  • mohsen foroughi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By