امیر خسرو عباسی ویکی پدیا | بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما :: جدیدترین اخبار روز

امیر خسرو عباسی ویکی پدیا | بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما

بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما | امیر خسرو عباسی کیست

بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما | امیر خسرو عباسی کیست

در این مطلب در سایت تاپ نیوز ویکی پیدیا و بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما را مشاهد می فرمایید

امیر خسرو عباسی ویکی پدیا

امیر خسرو عباسی شوهر جدید خانم بهار رهنما بازیگر تلویزیون و سینما است. امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشت ژاکسی هاینس است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد. امیر خسرو عباسی همچنین مدیر شرکت پارس پخش کهن است. محصولات شرکت او، به گفته خودش کاملا در ایران تولید می شود.

عروسی امیر خسرو عباسی با بهاره رهنما

 بهاره رهنما بازیگر طنز تلویزیون ، سینما و تئاتر مشهور ایرانی که بیشتر کارهای او با مضمون ظنز و کمدی است . شنبه شب 4 شهریور مراسمعروسی او با امیر خسرو عباسی با شکوه برگزار شد . 

امیر خسرو عباسی ویکی پدیا | بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما

کارت عروسی بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

بیوگرافی بهار رهنما

بهاره رهنما متولد تاریخ ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در شهر اراک بازیگر زن  سینما و تلویزیون ایران است. وی مدرک کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد دارد. همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده و کارگردان سینما است.از ازدواج اول او دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست.

مصاحبه با امیر خسرو عباسی

لطفاً در ارتباط با ویژگی های تولیدات محصولات خود توضیحاتی بفرمایید ؟

ما با تولید بیش از ۱۲۰ فلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)گام های موثری برداشته ایم .یکی از ویژگیهای تولیدات ما این است که با کمترین هزینه کالاهایی با کیفیت بالا چه از لحاظ کمی و چه کیفی تولید نموده ایم.

محصولات تولید شده علاوه بر این که در ۳۰ سال گذشته در نوع خود بی نظیر است، توانسته بازار مناسبی نیز ایجاد کند به طوری که امروز در سراسر ایران محصولات ما مورد استفاده مصرف کنندگان قرار میگیرد.

 ویکی پدیا امیر خسرو عباسی شوهر دوم بهاره رهنما

تاریخ تولد امیر خسرو عباسی

  • mohsen foroughi
رهنما با وجود داشتن یه دختر 18 ساله نباید ازدواج میکرد. البته چندسال بعد این شوهرم دلشو میزنه باز طلاق می گیره و روز از نو روزی از نو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جدیدترین اخبار روز

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب

جدیدترین اخبار روز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,دانلود فیلم,بیوگرافی,مطالب جالب
Designed By